انتخاب غذا بیشتر از اراده، نتیجه عادت غذایی و نشانه‌های روزمره است. با روانشناسی عادت و چند ابزار عملی، هوس را مدیریت کنید.
طعم و خاطره چگونه به هم گره می‌خورند؟ با توضیح اثر پروست و روانشناسی بو، یاد بگیرید نوستالژی غذایی را در یک برگر نوستالژیک اما مدرن بازآفرینی کنید.
نسل Z غذا را با تجربه، تصویر و ارزش‌ها انتخاب می‌کند. در این تحلیل می‌بینید چرا «برگر گورمه» هنوز مهم است و چطور باید مهندسی شود.
این مقاله با رویکرد علمی و سرگرم‌کننده نشان می‌دهد انتخاب برگر چه چیزی از «شخصیت غذایی» و پروفایل طعمی شما می‌گوید؛ بدون قضاوت قطعی و زرد.
مغز و جذابیت غذا از بو و رنگ تا صدا، بافت و خاطره ساخته می‌شود. یاد بگیرید «چرا غذا وسوسه‌کننده است» و جذابیت را از کیفیت جدا کنید.
آیین‌ها و عادت‌های غذایی مثل روز ثابت برگرخوری، سس و نوشیدنی همیشگی یا سفارش تکراری، چگونه سلیقه برگری ما را شکل می‌دهند و برندهایی مثل کیوب برگر چطور می‌توانند آن
نوستالژی غذایی فقط یک احساس شاعرانه نیست؛ بو، طعم و خاطره با هم تصمیم می‌گیرند امروز کدام برگر را انتخاب کنید. در این مقاله از نقش بو و حافظه، خاطره
ترجیحات غذایی نسل Z دیگر شبیه نسل‌های قبلی نیست؛ از طعم‌های تند و دودی تا سس‌های فیوژن و لایه‌بندی‌های خلاقانه. در این مقاله، روانشناسی نسل Z و غذا، نقش شبکه‌های
شخصیت‌شناسی بر اساس انتخاب برگر چقدر واقعی است؟ در این مقاله مجله‌ای و علمی از کیوب برگر، با نگاهی به روانشناسی انتخاب غذا، سبک زندگی و طعم، تیپ شخصیتی برگری
چرا در پایان یک روز کاری، هوس برگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده رهایمان نمی‌کند؟ در این مقاله، روانشناسی فست‌فود، سیستم پاداش مغز و محرک‌های حسی جذابیت برگر را به زبان ساده